| 1 | 1131-CNF | «آسیب شناسی تدریس دروس عمومی دانشگاهها» « با تکیه بر دروس تاریخ محور» | احد  عبادی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 2 | 1122-CNF | « تحلیل محتوای تاریخی کتاب مطالعات اجتماعی پایه نهم بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطه شناختی بلوم» | فریده  حیدری، سعدیه  حیدری، مهتاب  اسدی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 3 | 1084-CNF | آسیب شناسی آموزش تاریخ در آموزش و پرورش ایران | فروزان  ادیب فر | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 4 | 1104-CNF | آسیب شناسی آموزش تاریخ درآموزش و پرورش ایران | فروزان  ادیب فر | پذیرفته شده مشروط | 
          	          	
          		| 5 | 1021-CNF | آسیب شناسی آموزش تاریخ در آموزش و پرورش و دانشگاهها | زهره  گودرزی، مهتاب  عبدی گودرزی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 6 | 1047-CNF | آسیب شناسی تدریس تاریخ در مدارس متوسطه ایران | کبری  کریمی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 7 | 1088-CNF | آسیب شناسی فرایند یاددهی- یادگیری درس تاریخ از دیدگاه معلمان و دانش آموزان (مطالعه موردی دبیرستانهای دخترانه شهر مبارکه) | سیما  سلحشور | پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 8 | 1028-CNF | آموزش تبارشناختی تاریخ | محمود  محمدی | پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 9 | 1100-CNF | ادبیات عامیانه و کاربرد آن در آموزش تاریخ | کوروش  فتحی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 10 | 1126-CNF | اصلاحیه:تدریس تاریخ در یک صفحه | مسلم  میرزاوند | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 11 | 1031-CNF | اهمیت مطالعه تاریخ از نظر مورخان اسلامی (با تکیه بر نظرات: بیهقی، ابنمسکویه و ابنخلدون) | محمدعلی  نعمتی، فضل اله  فولادی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 12 | 1095-CNF | بررسی تطبیقی فرایند آموزش مهارتهای اجتماعی در نظام آموزشی ایران و فنلاند | سارا  نقدی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 13 | 1123-CNF | بررسی تطبیقی کتابخانه و کتابداری در دوره سامانیان و صفویه | سعید  غفاری | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 14 | 1066-CNF (R1) | بررسی رابطه سبک تفکر بر سبک انطباقی دانشجویان علوم تربیتی و تاریخ دانشگاه فرهنگیان آیت اله کمالوند | سعید  رومانی، کیمیا  صفر بیرانوند، سارا   کاظمی، پریان  رحمتی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 15 | 1127-CNF | بررسی سودمندی مطالعه تاریخ در جهت اقناع دانشجویان و دانش آموزان با تکیه بر آثار مورخان اسلامی | مجتبی  عزیزی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 16 | 1013-CNF | بررسی مقوله های اخلاق شهروندی در محتوای دروس تاریخ پایه پنجم و ششم ابتدایی | عَذرا  علی پور، مختار  ذاکری | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 17 | 1049-CNF | بررسی نقش بازسازی فضایی در آموزش محوطه های تاریخی به کودکان | زهرا  میراشه | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 18 | 1026-CNF | بررسی و تحلیل رویکردهای تاریخی مثنوی ادبی مظفرنامه همایون سرودة میرزا حسن خان ملک الحکما بر اساس نظریه های نوین | ابوالفضل  مرادی (رَستا). | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 19 | 1071-CNF | بررسی وضعیت مطلوب مهارت های تربیت شهروندی با آموزش دروس از جمله درس تاریخ در دوره تحصیلی متوسطه اول (راهنمایی) | مهرداد  افشون | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 20 | 1045-CNF | بینش و روش در تاریخنگاری یعقوبی | رضا  معینی رودبالی، شمس الدین  امرایی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 21 | 1082-CNF | تاریخ، تاریخ نگاری،یعقوبی، بینش، روش | رضا  معینی رودبالی، محمد  کشاورز بیضایی، شمس الدین  امرایی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 22 | 1068-CNF | تبیین جایگاه تاریخ در اندیشه تربیتی شهید مطهری | علی  عزیزیان | پذیرفته شده مشروط | 
          	          	
          		| 23 | 1129-CNF | تبیین نقش گزاره های توصیفی ـ نمایشی در آموزش تاریخ با تکیه بر داستان حسنک وزیر | کامین  عالی پور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 24 | 1086-CNF | تجربه زیسته یک دبیر در افزایش جذابیت درس تاریخ | آمنه  نجف زاده | پذیرفته شده مشروط | 
          	          	
          		| 25 | 1036-CNF | تحلیل گفتمانی کتاب تاریخ یازدهم انسانی بر اساس هویت ملی و مذهبی | سعید  عظیمی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 26 | 1053-CNF | تحلیل محتوا کتاب مطالعات(تاریخ) پایه پنجم دبستان باتوجه به مفاهیم میهن دوستی و حق طلبی | سعید  رومانی | پذیرفته شده مشروط | 
          	          	
          		| 27 | 1117-CNF | تحلیل محتوای تاریخی کتب درسی مطالعات اجتماعی متوسطه اول در معرفی و شناساندن منابع تاریخ نگاری | فریده  حیدری، سعدیه  حیدری، شکیلا  غلامی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 28 | 1091-CNF | تحلیل محتوای کتاب تاریخ (۱) ایران و جهان باستان به روش ویلیام رومی | عادله  کریلی خوزنکلایی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 29 | 1039-CNF (R1) | تحلیل محتوای کتاب تاریخ معاصر ایران پایهی یازدهم از نظر سنجش خوانایی (براساس تکنیک ویلیام رومی) | مظهر  بابایی، فرانک  سفیدبنی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 30 | 1097-CNF | تحلیل محتوای کتاب درسی «تاریخ معاصر ایران» پایهی یازدهم (براساس مدل ویلیام رومی) | مظهر  بابایی، فرانک  سفیدبنی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 31 | 1002-CNF | تحلیل محتوای کتاب علوم اجتماعی پایه چهارم ابتدایی براساس مولفۀ های هویت ملی در سال تحصیلی99-98 | ژینا  شریفی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 32 | 1007-CNF | تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی سال تحصیلی 99/98 بر اساس مؤلفه های مهارت های اجتماعی | سارا  نقدی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 33 | 1106-CNF | تحلیل محتوای متون درسی تاریخ مقطع ابتدایی بر اساس تکنیک سنجش خوانایی فرای | ایمان  قدرتی، پویا  نوری، سیدمهدی  کیوان زاده | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 34 | 1055-CNF | تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی(تاریخ) پایه پنجم ابتدایی: ضریب درگیری ویلیام رومی و روش خوانایی گانینگ | سعید  رومانی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 35 | 1130-CNF | تحلیل نقش برجسته های سفالین براساس نقوش سفال در آثار هنری خراسان در سال 1300 تا 1370 | عطیه  نتاج مجد | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 36 | 1107-CNF | تدریس تاریخ در یک صفحه | مسلم  میرزاوند | پذیرفته شده مشروط | 
          	          	
          		| 37 | 1109-CNF | تربیت شهروندی در بستر آموزش دانش تاریخ و آسیبشناسی آن | مظهر  بابایی، کوثر  خداپرست، سمیه  شریفی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 38 | 1010-CNF | تربیت شهروندی و آموزش تاریخ | سعیده  حسین پور، شادی  موسوی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 39 | 1027-CNF | توسعه تفکر و درک تاریخی | علی  عزیزیان | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 40 | 1073-CNF | توسعه مبتنی بر آموزش سبز در مطالعه تاریخ دانش آموزان دبیرستانی | اردشیر  سید سیاح، عبدالله  حسینی اسکندیان | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 41 | 1032-CNF | جایگاه و فایدهمندی علم تاریخ از منظرِ مورخان اسلامی تا قرن هشتم هجری | ابراهیم  خسروی، حسن  رمضان پور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 42 | 1133-CNF | جستاری در انگیزه های حمله و سکونت اعراب در ایران (ابتدای فتوح تا اوائل عصر عباسی) | شهرام  رهنما، مسعود  بهرامیان | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 43 | 1093-CNF | جغرافیای تاریخی و اهمیت آن در مطالعات تاریخی با تکیه بر مسالک و ممالک اصطخری | اسماعیل  سپهوند | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 44 | 1040-CNF | جنبه های عمل گرایی (پراگماتیستی) تاریخ در آراء اندیشمندان ایرانی_اسلامی و چگونگی استفاده ی آن در آموزش تاریخ | مهران  شاملو علی آبادی، علی  عزیزیان | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 45 | 1004-CNF | چگونگی ایجاد انگیزه و علاقه در دانشآموزان سال سومانسانی با استفاده از روشهای فعال یاددهی ـ یادگیری به درس تاریخ | فرهاد  پروانه | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 46 | 1090-CNF | خانقاه و سیر تاریخی آن | علی محمد  حاجی نژاد | پذیرفته شده مشروط | 
          	          	
          		| 47 | 1012-CNF | درس پژوهی :چگونگی روی وار آمدن سلسله ی افشاریه | یونس  رمضانی مودب، سعید  رومانی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 48 | 1014-CNF | راهبردهای تجربی در آموزش تاریخ | محمدرضا  طالاری، سعید  رومانی، رضا  ایمانی | پذیرفته شده مشروط | 
          	          	
          		| 49 | 1023-CNF | رویکرد نظام آموزشی در مجموعهی علمی و فرهنگی ربع رشیدی(699- 718 هـ.ق) | امیر  دهقان نژاد | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 50 | 1011-CNF | سنجش میزان علاقهمندی و آشنایی دانشآموزان متوسطه دوم شهرری نسبت به تاریخ معاصر ایران با تکیهبر درس تاریخ معاصر ایران | محمد  جمالو | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 51 | 1121-CNF | سیاست بیطرفی ایران در دوران معاصر | محمدرضا  دهشیری، حامد  حکمتآرا | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 52 | 1108-CNF | شهروندی | زهرا  اسمی جوشقانی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 53 | 1024-CNF | علم موسیقی و شناخت سازها در تمدن اسلامی - ایرانی | رحیم  کاویانی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 54 | 1067-CNF | عملکرد سازمان های آموزشی در تبیین مؤلفه های هویتی حکومت پهلوی اول | معصوم  یاراحمدی | پذیرفته شده مشروط | 
          	          	
          		| 55 | 1034-CNF | عنوان اقدام پژوهی : چگونه توانستم با کار بست آیات قرآن در درس تاریخ هویت ملی اسلامی دانش آموزانم را تقویت نمایم؟ | فاطمه  ابراهیمی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 56 | 1078-CNF | کاربرد روش سخنرانی در آموزش تاریخ | محمدرضا  طالاری، عباس  باتوانی، شاهین  دالوند | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 57 | 1015-CNF | کاربرد روش های فعال تدریس، در آموزش تاریخ | محمدرضا  طالاری، رضا  ایمانی، سعید  رومانی، هبت اله  هاشمی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 58 | 1006-CNF | گزارشی از سلسله همایش های آموزش تاریخ در مدارس: بررسی مقالات همایش های دوم، سوم و چهارم | رحیم  روح بخش اله آباد، اعظم  فرامرزی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 59 | 1096-CNF | مشروعیت و قدرت در تاریخ نگاری میرزا محمد صادق موسوی اصفهانی | مهدی  دهقانی | پذیرفته شده مشروط | 
          	          	
          		| 60 | 1005-CNF | مقایسه جایگاه فلسفه علم تاریخ در ایران عصر صفوی و اروپا ی قرون وسطی | نادر  پروین، فرهاد  پروانه | پذیرفته شده مشروط | 
          	          	
          		| 61 | 1128-CNF | نحوه شکل گیری و ساخت آجرهای لعاب دار در عصر هخامنشی | غلامعلی  چشمه چراغ | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 62 | 1048-CNF | نقش باستان شناسی عملی در آموزش تاریخ به کودکان | زهرا  میراشه | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 63 | 1050-CNF | نقش زیربنایی تاریخ در جامعه | اعظم  رحیمی جابری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 64 | 1098-CNF | نقش فناوری اطلاعات در توجه دانش آموزان به درس تاریخ :رویکرد پدیدارشناسی | رضا  ایمانی، علی  عسگری سوادجانی | پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 65 | 1101-CNF | نقش کارورزی در آموزش دانش تاریخ با تأکید بر پارادایم رانکه ای | امیر  علی نیا | پذیرفته شده |