1 |
1131-CNF |
«آسیب شناسی تدریس دروس عمومی دانشگاهها» « با تکیه بر دروس تاریخ محور» |
احد عبادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
2 |
1122-CNF |
« تحلیل محتوای تاریخی کتاب مطالعات اجتماعی پایه نهم بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطه شناختی بلوم» |
فریده حیدری، سعدیه حیدری، مهتاب اسدی |
پذیرفته شده |
3 |
1084-CNF |
آسیب شناسی آموزش تاریخ در آموزش و پرورش ایران |
فروزان ادیب فر |
پذیرفته شده |
4 |
1104-CNF |
آسیب شناسی آموزش تاریخ درآموزش و پرورش ایران |
فروزان ادیب فر |
پذیرفته شده مشروط |
5 |
1021-CNF |
آسیب شناسی آموزش تاریخ در آموزش و پرورش و دانشگاهها |
زهره گودرزی، مهتاب عبدی گودرزی |
پذیرفته شده |
6 |
1047-CNF |
آسیب شناسی تدریس تاریخ در مدارس متوسطه ایران |
کبری کریمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
7 |
1088-CNF |
آسیب شناسی فرایند یاددهی- یادگیری درس تاریخ از دیدگاه معلمان و دانش آموزان (مطالعه موردی دبیرستانهای دخترانه شهر مبارکه) |
سیما سلحشور |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
8 |
1028-CNF |
آموزش تبارشناختی تاریخ |
محمود محمدی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
9 |
1100-CNF |
ادبیات عامیانه و کاربرد آن در آموزش تاریخ |
کوروش فتحی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
10 |
1126-CNF |
اصلاحیه:تدریس تاریخ در یک صفحه |
مسلم میرزاوند |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
11 |
1031-CNF |
اهمیت مطالعه تاریخ از نظر مورخان اسلامی (با تکیه بر نظرات: بیهقی، ابنمسکویه و ابنخلدون) |
محمدعلی نعمتی، فضل اله فولادی |
پذیرفته شده |
12 |
1095-CNF |
بررسی تطبیقی فرایند آموزش مهارتهای اجتماعی در نظام آموزشی ایران و فنلاند |
سارا نقدی |
پذیرفته شده |
13 |
1123-CNF |
بررسی تطبیقی کتابخانه و کتابداری در دوره سامانیان و صفویه |
سعید غفاری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
14 |
1066-CNF (R1) |
بررسی رابطه سبک تفکر بر سبک انطباقی دانشجویان علوم تربیتی و تاریخ دانشگاه فرهنگیان آیت اله کمالوند |
سعید رومانی، کیمیا صفر بیرانوند، سارا کاظمی، پریان رحمتی |
پذیرفته شده |
15 |
1127-CNF |
بررسی سودمندی مطالعه تاریخ در جهت اقناع دانشجویان و دانش آموزان با تکیه بر آثار مورخان اسلامی |
مجتبی عزیزی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
16 |
1013-CNF |
بررسی مقوله های اخلاق شهروندی در محتوای دروس تاریخ پایه پنجم و ششم ابتدایی |
عَذرا علی پور، مختار ذاکری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
17 |
1049-CNF |
بررسی نقش بازسازی فضایی در آموزش محوطه های تاریخی به کودکان |
زهرا میراشه |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
18 |
1026-CNF |
بررسی و تحلیل رویکردهای تاریخی مثنوی ادبی مظفرنامه همایون سرودة میرزا حسن خان ملک الحکما بر اساس نظریه های نوین |
ابوالفضل مرادی (رَستا). |
پذیرفته شده |
19 |
1071-CNF |
بررسی وضعیت مطلوب مهارت های تربیت شهروندی با آموزش دروس از جمله درس تاریخ در دوره تحصیلی متوسطه اول (راهنمایی) |
مهرداد افشون |
پذیرفته شده |
20 |
1045-CNF |
بینش و روش در تاریخنگاری یعقوبی |
رضا معینی رودبالی، شمس الدین امرایی |
پذیرفته شده |
21 |
1082-CNF |
تاریخ، تاریخ نگاری،یعقوبی، بینش، روش |
رضا معینی رودبالی، محمد کشاورز بیضایی، شمس الدین امرایی |
پذیرفته شده |
22 |
1068-CNF |
تبیین جایگاه تاریخ در اندیشه تربیتی شهید مطهری |
علی عزیزیان |
پذیرفته شده مشروط |
23 |
1129-CNF |
تبیین نقش گزاره های توصیفی ـ نمایشی در آموزش تاریخ با تکیه بر داستان حسنک وزیر |
کامین عالی پور |
پذیرفته شده |
24 |
1086-CNF |
تجربه زیسته یک دبیر در افزایش جذابیت درس تاریخ |
آمنه نجف زاده |
پذیرفته شده مشروط |
25 |
1036-CNF |
تحلیل گفتمانی کتاب تاریخ یازدهم انسانی بر اساس هویت ملی و مذهبی |
سعید عظیمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
26 |
1053-CNF |
تحلیل محتوا کتاب مطالعات(تاریخ) پایه پنجم دبستان باتوجه به مفاهیم میهن دوستی و حق طلبی |
سعید رومانی |
پذیرفته شده مشروط |
27 |
1117-CNF |
تحلیل محتوای تاریخی کتب درسی مطالعات اجتماعی متوسطه اول در معرفی و شناساندن منابع تاریخ نگاری |
فریده حیدری، سعدیه حیدری، شکیلا غلامی |
پذیرفته شده |
28 |
1091-CNF |
تحلیل محتوای کتاب تاریخ (۱) ایران و جهان باستان به روش ویلیام رومی |
عادله کریلی خوزنکلایی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
29 |
1039-CNF (R1) |
تحلیل محتوای کتاب تاریخ معاصر ایران پایهی یازدهم از نظر سنجش خوانایی (براساس تکنیک ویلیام رومی) |
مظهر بابایی، فرانک سفیدبنی |
پذیرفته شده |
30 |
1097-CNF |
تحلیل محتوای کتاب درسی «تاریخ معاصر ایران» پایهی یازدهم (براساس مدل ویلیام رومی) |
مظهر بابایی، فرانک سفیدبنی |
پذیرفته شده |
31 |
1002-CNF |
تحلیل محتوای کتاب علوم اجتماعی پایه چهارم ابتدایی براساس مولفۀ های هویت ملی در سال تحصیلی99-98 |
ژینا شریفی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
32 |
1007-CNF |
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی سال تحصیلی 99/98 بر اساس مؤلفه های مهارت های اجتماعی |
سارا نقدی |
پذیرفته شده |
33 |
1106-CNF |
تحلیل محتوای متون درسی تاریخ مقطع ابتدایی بر اساس تکنیک سنجش خوانایی فرای |
ایمان قدرتی، پویا نوری، سیدمهدی کیوان زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
34 |
1055-CNF |
تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی(تاریخ) پایه پنجم ابتدایی: ضریب درگیری ویلیام رومی و روش خوانایی گانینگ |
سعید رومانی |
پذیرفته شده |
35 |
1130-CNF |
تحلیل نقش برجسته های سفالین براساس نقوش سفال در آثار هنری خراسان در سال 1300 تا 1370 |
عطیه نتاج مجد |
پذیرفته شده |
36 |
1107-CNF |
تدریس تاریخ در یک صفحه |
مسلم میرزاوند |
پذیرفته شده مشروط |
37 |
1109-CNF |
تربیت شهروندی در بستر آموزش دانش تاریخ و آسیبشناسی آن |
مظهر بابایی، کوثر خداپرست، سمیه شریفی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
38 |
1010-CNF |
تربیت شهروندی و آموزش تاریخ |
سعیده حسین پور، شادی موسوی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
39 |
1027-CNF |
توسعه تفکر و درک تاریخی |
علی عزیزیان |
پذیرفته شده |
40 |
1073-CNF |
توسعه مبتنی بر آموزش سبز در مطالعه تاریخ دانش آموزان دبیرستانی |
اردشیر سید سیاح، عبدالله حسینی اسکندیان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
41 |
1032-CNF |
جایگاه و فایدهمندی علم تاریخ از منظرِ مورخان اسلامی تا قرن هشتم هجری |
ابراهیم خسروی، حسن رمضان پور |
پذیرفته شده |
42 |
1133-CNF |
جستاری در انگیزه های حمله و سکونت اعراب در ایران (ابتدای فتوح تا اوائل عصر عباسی) |
شهرام رهنما، مسعود بهرامیان |
پذیرفته شده |
43 |
1093-CNF |
جغرافیای تاریخی و اهمیت آن در مطالعات تاریخی با تکیه بر مسالک و ممالک اصطخری |
اسماعیل سپهوند |
پذیرفته شده |
44 |
1040-CNF |
جنبه های عمل گرایی (پراگماتیستی) تاریخ در آراء اندیشمندان ایرانی_اسلامی و چگونگی استفاده ی آن در آموزش تاریخ |
مهران شاملو علی آبادی، علی عزیزیان |
پذیرفته شده |
45 |
1004-CNF |
چگونگی ایجاد انگیزه و علاقه در دانشآموزان سال سومانسانی با استفاده از روشهای فعال یاددهی ـ یادگیری به درس تاریخ |
فرهاد پروانه |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
46 |
1090-CNF |
خانقاه و سیر تاریخی آن |
علی محمد حاجی نژاد |
پذیرفته شده مشروط |
47 |
1012-CNF |
درس پژوهی :چگونگی روی وار آمدن سلسله ی افشاریه |
یونس رمضانی مودب، سعید رومانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
48 |
1014-CNF |
راهبردهای تجربی در آموزش تاریخ |
محمدرضا طالاری، سعید رومانی، رضا ایمانی |
پذیرفته شده مشروط |
49 |
1023-CNF |
رویکرد نظام آموزشی در مجموعهی علمی و فرهنگی ربع رشیدی(699- 718 هـ.ق) |
امیر دهقان نژاد |
پذیرفته شده |
50 |
1011-CNF |
سنجش میزان علاقهمندی و آشنایی دانشآموزان متوسطه دوم شهرری نسبت به تاریخ معاصر ایران با تکیهبر درس تاریخ معاصر ایران |
محمد جمالو |
پذیرفته شده |
51 |
1121-CNF |
سیاست بیطرفی ایران در دوران معاصر |
محمدرضا دهشیری، حامد حکمتآرا |
پذیرفته شده |
52 |
1108-CNF |
شهروندی |
زهرا اسمی جوشقانی |
پذیرفته شده |
53 |
1024-CNF |
علم موسیقی و شناخت سازها در تمدن اسلامی - ایرانی |
رحیم کاویانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
54 |
1067-CNF |
عملکرد سازمان های آموزشی در تبیین مؤلفه های هویتی حکومت پهلوی اول |
معصوم یاراحمدی |
پذیرفته شده مشروط |
55 |
1034-CNF |
عنوان اقدام پژوهی : چگونه توانستم با کار بست آیات قرآن در درس تاریخ هویت ملی اسلامی دانش آموزانم را تقویت نمایم؟ |
فاطمه ابراهیمی |
پذیرفته شده |
56 |
1078-CNF |
کاربرد روش سخنرانی در آموزش تاریخ |
محمدرضا طالاری، عباس باتوانی، شاهین دالوند |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
57 |
1015-CNF |
کاربرد روش های فعال تدریس، در آموزش تاریخ |
محمدرضا طالاری، رضا ایمانی، سعید رومانی، هبت اله هاشمی |
پذیرفته شده |
58 |
1006-CNF |
گزارشی از سلسله همایش های آموزش تاریخ در مدارس: بررسی مقالات همایش های دوم، سوم و چهارم |
رحیم روح بخش اله آباد، اعظم فرامرزی |
پذیرفته شده |
59 |
1096-CNF |
مشروعیت و قدرت در تاریخ نگاری میرزا محمد صادق موسوی اصفهانی |
مهدی دهقانی |
پذیرفته شده مشروط |
60 |
1005-CNF |
مقایسه جایگاه فلسفه علم تاریخ در ایران عصر صفوی و اروپا ی قرون وسطی |
نادر پروین، فرهاد پروانه |
پذیرفته شده مشروط |
61 |
1128-CNF |
نحوه شکل گیری و ساخت آجرهای لعاب دار در عصر هخامنشی |
غلامعلی چشمه چراغ |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
62 |
1048-CNF |
نقش باستان شناسی عملی در آموزش تاریخ به کودکان |
زهرا میراشه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
63 |
1050-CNF |
نقش زیربنایی تاریخ در جامعه |
اعظم رحیمی جابری |
پذیرفته شده |
64 |
1098-CNF |
نقش فناوری اطلاعات در توجه دانش آموزان به درس تاریخ :رویکرد پدیدارشناسی |
رضا ایمانی، علی عسگری سوادجانی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
65 |
1101-CNF |
نقش کارورزی در آموزش دانش تاریخ با تأکید بر پارادایم رانکه ای |
امیر علی نیا |
پذیرفته شده |